2016. augusztus 14., vasárnap

Lehetetlen pite



Eredetileg nem édes pitét szerettem volna készíteni, a Süss! Alkoss! Díszíts! 33. fordulójára, sőt ma nem is ezt akartam sütni, hanem tripla csokis cookie-t, csak reggel belefutottam ebbe a pitébe egy csoportban, és a kommentekben nem kevesebbet állítottak, minthogy lehetetlen megsütni olyanra, mint a képen van......meg hogy hiányzik belőle a sütőpor, nem jók az arányok stb......éppen ezért hirtelen felindulásból (meg a blogger-becsület helyreállítása érdekében) elkészítettem én is ezt az amúgy első olvasatra nem túl lehetetlennek hangzó pitét......ugyanis az elkészítése végtelenül egyszerű. Számomra inkább az tűnt hihetetlennek, hogy abból a híg tejes valamiből ténylegesen meglesznek azok a rétegek......nos jelentem a pite elkészült és pont olyan, mint az eredetileg linkkel blogon, pedig semmilyen változtatást nem eszközöltem rajta (hacsak az nem minősül változtatásnak, hogy a javasolt kis tepsi helyett én nevéhez méltóan pitetálban sütöttem.) Recept innen.


Hozzávalók
75 g liszt
110 g cukor
100 g kókuszreszelék
4 tojás
vaníliakivonat
125 g olvasztott vaj
0,5 l tej
reszelt citromhéj

Elkészítés:
  1. A tojásokat a cukorral elkevertem, hozzáadtam a lisztet és a kókuszreszeléket, ízesítettem a vaníliával és a citromhéjjal, majd jól elkevertem a folyékony hozzávalókkal is.
  2. 26 cm-es pitetálat kivajaztam/liszteztem, beleöntöttem a masszát és 170 fokra előmelegített sütőbe tettem. Addig sütöttem, amíg a közepe sem hullámzott már (kb 40 perc)
  3. Hagytam teljesen kihűlni szeletelés előtt.
A Facebookon is megtalálsz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése