2016. augusztus 11., csütörtök

Sörbundás halfilé



Újabb recept Mrs Same-től, a Habverő és fakanál blogról, akivel a sors Ani sorsolása következtében hozott össze , a 30. Blogkóstoló játék kapcsán.
Nagyon egyszerű elkészíteni, de annál finomabb étel.


Hozzávalók

40 dkg Halfilé
2 tojás
kukoricaliszt (amennyit felvesz)
só, bors
fokhagyma
1/2 tk kurkuma
2 dl sör
1 sütőpor
olaj a sütéshez

Elkészítés:
  1. A halfilét feldaraboljuk kisebb darabokra, sózzuk, borsozzuk és összekeverjük a zúzott fokhagymával.
  2. A tojások sárgáját a kurkumával, a sörrel, a liszttel és a sütőporral sűrű palacsinta tészta-állagúra kevertem, majd óvatosan beleforgattam a felvert habot is.
  3. Az olajat felforrósítottam, közvetlen sütés előtt a haldarabokat megforgattam a sörös tésztában, majd hirtelen kisütöttem.
A Facebookon is megtalálsz

1 megjegyzés: