2016. augusztus 4., csütörtök

VKF! 80. forduló kiírás

Immár a 80dik fordulójához ért ez a sokak által kedvelt játék, amit még Mautner Zsófi indított 2007ben......Köszönöm Áginak, az Ági főz blog szerzőjének a lehetőséget egy újabb téma kiírására. Bizony ez ilyen magas számnál már nem is olyan egyszerű.....az először választott témámról hamar kiderült, hogy bizony már "megfőztétek"

Nem is szaporítom tovább a szót, íme a témám:


A szilva
Süssetek, főzzetek, befőzzetek bátran édeset, sósat, savanyút, ahogy tetszik........az sem baj, ha inni kell .

Az elkészült művekről írjatok aztán egy blogbejegyzést a saját blogotokon (ha nincs blogod, akkor se keseredj el, csak küld el nekem és majd én megírom neked), a bejegyzés linkjét egy fotó társaságában pedig

 szeptember 10ig 

küldjétek el nekem a
tancolofakanal@gmail.com
címre.
(mivel jelenleg 4 játék fut párhuzamosan a blogomon, ezért kérlek az email Tárgy mezejébe írjátok bele, hogy melyik játékra külditek a linket)

Mindenkinek jó játékot és kellemes nyarat kívánok.


A Facebookon is megtalálsz

3 megjegyzés:

  1. Ahogy megláttam a szilvát, a szilvás gombóc jutott az eszembe. :D Az már fenn van blogon, de majd kitalálok valamit, és jövök valamivel. :)

    VálaszTörlés
  2. Most készitttem egy rendhagyó szilvás gombócot. A tésztája fele teljesörlésű liszt és fele kenyér liszt, főtt krumpli , tojás és só. A csavar a szózban van amit mellé készitettem. A félbevágott szilvákat1 ek mézzel , teás kanál fahéjjal és fél dl házi szilvapálinkával tűzre tettem és 15 perc alatt megpároltam . Nagyon finom lett.

    VálaszTörlés